Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

 

Ανάγνωση κειμένου με διάφορους τρόπους

Ο εκπαιδευτής δίνει ένα κείμενο σε ένα παίκτη να το διαβάσει ( από εφημερίδα, περιοδικό ή από κάποιο βιβλίο). Αυτός πρέπει να το διαβάσει απλά, προσπαθώντας να το κατανοήσει. Μετά ο εκπαιδευτής τού προτείνει να το διαβάσει με διαφορετικό τρόπο, για παράδεγμα σαν να μεταδίδει ποδοσφαιρικό αγώνα.
Το ίδιο κείμενο το παίρνει ο επόμενος παίκτης και το διαβάζει με εντελώς διαφορετικό τρόπο, για παράδειγμα σαν ηθοποιός τραγωδίας, τρώγοντας, κλαίγοντας, ψέλνοτας, εκφωνόντας δελτίο ειδήσεων, εκφωνώντας ένα διαφημηστικό σποτ, σαν μαθητής που σηκώνεται πρώτη φορά στο μάθημα, σαν το δάσκαλο στο σχολείο, σαν τραγουδιστής όπερας, σαν να είναι ένα πολύ αστείο ανέκδοτο, σαν να πρόκειται για ένα μυστικό κ.λπ.
Μπορεί όμως να μην αλλάξει χαρακτήρα ο παίκτης αλλά να αλλάξει το ακροατήριο του , π.χ. να διβάζει το κείμενο σε παιδιά, σε τρελούς, σε ένα ακροατήριο που βαριέται, στη λαϊκή, στη Βουλή στο ραδιόφωνο, στο δικαστήριο.
Με αυτό το τρόπο, ένα βαρετό μάθημα μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον και να απομνημονευτέι από τα παιδιά πολύ πιο εύκολα.

Ετικέτες


Σχόλια: Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]





<< Αρχική σελίδα

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Εγγραφή σε Αναρτήσεις [Atom]